Bejelentkezési név-E-mail
Jelszó Elfelejtett jelszó
Látni fogja a rendelése állapotát.
Összegyűjtött pontjai után kedvezményeket kap a következő vásárláshoz.
Elsőként értesül akcióinkról és nyereményjátékainkról
További kedvezmények
1. Hogyan kell kiválasztani az ékszerek megfelelő méretét? Ha nem tudja kiválasztani a megfelelő méretet, a termék részletes leírásában megtalálja „hogyan válasszuk ki a méretet“, ahol minden lényeges információt megtalál. Bármilyen probléma esetén ne habozzon felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol készségesen állnak az Ön rendelkezésére.
2. Mennyi ideig tart a rendelésem kiszállítása? A terméket, amelynek a jelzése „raktáron“ 24 órán belül a futárszolgálat kiszállítja. A megrendelésre készített áru leszállításával kapcsolatban minden megrendelővel külön egyeztetünk majd.
3. Milyen szállítási és csomagolási díj van? A szállítás ingyenes. Nálunk nincs szállítási és csomagolási díj, a szállítási költséget mi álljuk.
4. Hogyan tudok fizetni? Elfogadjuk az utánvétes fizetést, banki átutalást, fizetést bankkártyával . Igyekszünk mindenkinek megfelelni.
5. Termékcsere: Nem jó rám a gyűrű, vagy a nyaklánc, visszaküldhetem a megvásárolt ékszert? Természetesen, elég, ha kitölti a reklamációs ürlapot, amelyet az oldalunkon megtalál, kitöltés után küldje el a következő e-mail címre: info@najzlato.sk. Az űrlapon tüntesse fel, mit szeretne tenni a megvásárolt termékkel-visszaküldés, csere, vagy reklamáció. Ezt követően telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, természetesen az ingyenes cserét futárszolgálat közreműködésével biztosítjuk.
6. Mi történik, ha az általam rendelt termékek közül valamelyik nincs raktáron? A minél gyorsabb kézbesítés érdekében kérheti tőlünk a rendelés szétválasztását, ez azt jelenti, hogy a raktáron lévő terméket azonnal postázzuk, és a többi terméket utólagosan küldjük el Önnek. Ne aggódjon, nem kell külön szállítási költséget fizetnie, az INGYENES.
Bármilyen kérdés esetén kérjük lépjen velünk kapcsolatba:
0036 1550 7396
info@kivaloarany.hu